counter

Ποια γυμναστική σου ταιριάζει;

Ποια γυμναστική σου ταιριάζει;

Ποια γυμναστική σου ταιριάζει;

Θες να γυμναστείς όμως δεν έχεις ιδέα πώς κι ούτε έχεις το χρόνο ή τη διάθεση να πειραματιστείς με διάφορα πριν καταλήξεις κάπου. Οι ιδέες που ακολουθούν μπορεί να σε βοηθήσουν να πάρεις την απόφαση χωρίς να παιδευτείς.

 

Ανάλογα με το χαρακτήρα σου:

 

  • Είσαι... αποφασιστική, γεμάτη ενέργεια, οργανωτική και ιδιαίτερα συνεπής και σου αρέσει να έχεις τον έλεγχο της κατάστασης.

 

  • Σου ταιριάζει... Σίγουρα το γυμναστήριο καθώς η πειθαρχία που διαθέτεις ως χαρακτήρας σε κάνει ιδανική για τη συνέπεια που απαιτεί. Επίσης από σπορ σου πάνε περισσότερο το τρέξιμο και ο στίβος. 

 

  • Είσαι... αυθόρμητη, κοινωνική και δυναμική και σου αρέσει να δοκιμάζεις καινούργια πράγματα σε κάθε ευκαιρία.

  • Σου ταιριάζει... η εξάσκηση σε εξωτερικούς χώρους (από τρέξιμο μέχρι ρακέτες στην παραλία ή γιόγκα στο πάρκο) καθώς και τα ομαδικά σπορ ή όσα έχουν έντονο ρυθμό όπως το τένις και το βόλεϊ αλλά και ο χορός. Και εννοείται ότι σου ταιριάζουν πολύ και τα σπορ που εξασφαλίζουν δυνατές εμπειρίες όπως η ορειβασία, το Kite surfing κ.λπ.

 

  • Είσαι... χαμηλών τόνων και διαθέτεις πρακτικό πνεύμα ενώ δεν είσαι φαν του ρίσκα και προτιμάς το δοκιμασμένο από το νέο.

  • Σου ταιριάζει... όποια δραστηριότητα δεν έχει να κάνει με την έκθεσή σου σε πολύ κόσμο. Μπορείς π.χ. να κάνεις ποδήλατο, περπάτημα, βάδην, τρέξιμο, κολύμπι καθώς και γυμναστική στο σπίτι με dvd γυμναστικής ή διαδικτυακά βίντεο, ποδήλατο εσωτερικού χώρου κ.λπ.

 

  • Είσαι... ένα «δύσκολο» κράμα. Από τη μία λογική και ανεξάρτητη   και από την άλλη ιδιαίτερα δημιουργική και ευαίσθητη.  

  • Σου ταιριάζει... ό,τι έχει να κάνει με δραστηριότητες που εστιάζουν όχι μόνο στην εξάσκηση του σώματος αλλά και στη συμμετοχή του πνεύματος όπως γιόγκα, pilates και ασιατικές πολεμικές τέχνες όπως το  Tai chi ή το aikido. Επίσης άλλες μορφές εξάσκησης με τις οποίες πιθανότατα θα τα πας πολύ καλά είναι το περπάτημα και ο χορός.

 

  • Είσαι... μάλλον συναισθηματική παρά λογική και πολύ επικοινωνιακή.

  • Σου ταιριάζει... Το κολύμπι,  το surfing, η ιστιοπλοΐα  και ό, τι έχει σχέση με το νερό ενώ μπορεί να σου αρέσουν και τα σπορ που ανεβάζουν την αδρεναλίνη όπως το ράφτινγκ μια και θα σε βοηθήσουν να εκτονώνεις τη συναισθηματική σου ένταση.   

 

Ανάλογα με το σωματότυπό σου:


Έχεις... σώμα- «αχλάδι» που σημαίνει ότι έχεις στενούς ώμους και μέση αλλά ανοιχτούς γοφούς και μηρούς που είναι και τα σημεία στα οποία συγκεντρώνεται κυρίως το λίπος σου.

Σου ταιριάζει... η αεροβική άσκηση που θα σε βοηθήσει να μειώσεις το λίπος στο σώμα σου. Ποδήλατο, περπάτημα, τρέξιμο αλλά και κολύμπι είναι ιδανικά.


Έχεις... σώμα- «μήλο» άρα διαθέτεις πλούσιο στήθος αλλά και κοιλίτσα καθώς και αρκετά μεγάλη περιφέρεια μέσης. Τα πόδια σου ωστόσο είναι αδύνατα.

Σου ταιριάζει... Διάδρομος, ποδήλατο και γενικά η αερόβια άσκηση καθώς θα σε βοηθήσει να χάσεις το περιττό λίπος και να μειώσεις την περιφέρεια της μέσης.

 

Έχεις...λεπτό σώμα χωρίς να έχεις ιδιαίτερη συγκέντρωση λίπους σε κάποιο σημείο. Είσαι δηλαδή αυτό που λέμε λεπτοκαμωμένη.

Σου ταιριάζει...ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης που θα σε βοηθήσει να «χτίσεις» το σώμα σου και να αποκτήσεις δύναμη. Γράψου στο γυμναστήριο και ζήτα να σου δείξουν τις κατάλληλες ασκήσεις (με βάρη, λάστιχα κ.λπ.) ή πήγαινε πιλάτες που σίγουρα θα σε βοηθήσει πολύ.

 

Έχεις... σωματότυπο μολύβι που σημαίνει ότι οι ώμοι, η μέση και οι γοφοί σου έχουν σχεδόν το ίδιο πλάτος, δεν έχεις δηλαδή ιδιαίτερες καμπύλες.


Σου ταιριάζει... η αερόβια άσκηση αν έχεις παραπάνω λίπος καθώς και τα είδη γυμναστικής που χαρίζουν ευλυγισία όπως η γιόγκα, το στρέτσινγκ, το πιλάτες κ.λπ.

 

Έχεις...σώμα-»κλεψύδρα». Θυμίζεις pin up girl με τη λεπτή σου μέση και τις πλούσιες καμπύλες σου που σίγουρα δεν περνάνε απαρατήρητες.

Σου ταιριάζει...  η αερόβια γυμναστική που θα σε βοηθήσει να ελέγξεις το ποσοστό λίπους στο σώμα σου για να μην ξεφεύγεις καθώς και ένα πρόγραμμα που να στοχεύει στην ενδυνάμωση χεριών και γλουτών/μηρών μια και εκεί τείνεις να παίρνεις περισσότερο βάρος. Οι κωπηλατικές ασκήσεις θα ήταν ιδανικές καθώς και το πιλάτες. 

 

 

Ανακαλύψτε περισσότερα κάνοντας κλικ στο www.formamag.gr.

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne