counter

Ανακαλύψτε την φράουλα!

Ανακαλύψτε την φράουλα!

Ανακαλύψτε την φράουλα!

Είναι  ζουμερή, κατακόκκινη, ακαταμάχητα γευστική και κάνει καλό στον οργανισμό. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να εντάξουμε τη φράουλα στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, ιδιαίτερα τώρα, που είναι η εποχή της.

 

Οι φράουλες περιέχουν ποικιλία φαινολών. Μια από αυτές είναι η ανθοκυανίνη, που τους χαρίζει αυτό το ακαταμάχητο κόκκινο χρώμα. Έχει παρατηρηθεί ότι η κατανάλωση τροφών που περιέχουν αυτή τη φαινόλη, αυξάνει το επίπεδο του ουρικού οξέος στο σώμα, με αποτέλεσμα να λειτουργεί ως αντιοξειδωτικός παράγοντας.

                                                                                                                 

Οι φαινόλες στις φράουλες θεωρούνται ισχυρό όπλο ενάντια στην οστεοαρθρίτιδα, το άσθμα καθώς και στην αθηροσκλήρωση. Επιπλέον, ο  συνδυασμός αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών παραγόντων στις φράουλες αποτελεί κατασταλτικό παράγοντα της ανάπτυξης καρκινικών κυττάρων. Από έρευνες προκύπτει ότι τα φλαβονοειδή, σημαντικοί αντιοξειδωτικοί παράγοντες που περιέχονται στη φράουλα, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη και πάρκινσον.

 

Σύμφωνα με το περιοδικό «The Archives of Ophthalmology», τρεις επιπλέον μερίδες φράουλας την ημέρα, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο της εμφάνισης εκφύλισης της ωχράς κηλίδας σε ποσοστό μεγαλύτερο του 33%.

                                                               

Ένα φλιτζάνι φράουλες περιέχει 136% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης  C που τόσο χρειάζεται ο οργανισμός. Ακόμη περιέχει 21% μαγγανίου, ένα απαραίτητο συστατικό στην μάχη ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και στο οξειδωτικό στρες. 

 

Όσον αφορά στα οστά μας, η περιεκτικότητα της φράουλας σε μαγγάνιο, κάλιο, μαγνήσιο και βιταμίνη K, βοηθά στην σωστή  τους ανάπτυξη, αλλά και διατήρηση.

 

Στις γυναίκες οι φράουλες βοηθούν στη θωράκιση της φθοράς του εγκεφάλου και κατ’ επέκταση στη μείωση εξασθένησης των γνωστικών τους λειτουργιών, διαδικασία που προκύπτει προοδευτικά όσο μεγαλώνουν.

 

Από άποψη θερμίδων, ένα φλιτζάνι φράουλες περιέχει πάνω από 13% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας φυτικών ινών και μόλις 43 θερμίδες. Βοηθούν, επίσης, στην πέψη και ταυτόχρονα μειώνουν την αρτηριακή πίεση και την κατακράτηση υγρών στο σώμα. Χρειάζεται, βέβαια, μέτρο όπως άλλωστε και με όλες τις τροφές καθώς μπορεί η φράουλα να μην έχει λιπαρά, έχει όμως σάκχαρα.

 


Με την συνεργασία του Δημήτρη Γρηγοράκη, Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, ΜSc Επιστημονικός Διευθυντής Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου Απίσχνανσις - Λόγω διατροφής, Πρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας και της Καρολίνας -Ευαγγελίας Καπόγλου, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc Επιστημονική Διευθύντρια Απίσχνανσις - Λόγω διατροφής, Ιωάννινα Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας, www.logodiatrofis.grwww.activekids.grwww.care24.grΚάντε like στο FthisGR στο Facebook και στείλτε τις δικές σας απορίες- ερωτήσεις. 

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne