counter

6+1 τρόποι για να γυμναστείς γρήγορα και οικονομικά

6+1 τρόποι για να γυμναστείς γρήγορα και οικονομικά

6+1 τρόποι για να γυμναστείς γρήγορα και οικονομικά

Η επιθυμία σου για ένα καλύτερο και πιο γυμνασμένο σώμα γίνεται όλο και πιο έντονη κάθε μέρα,  όμως οι οικονομικές σου δυνατότητες δεν συμβαδίζουν πάντα με τις επιθυμίες σου, σου προτείνουμε 7 έξυπνους και πάνω από όλα οικονομικούς τρόπους για να μην πέσει η φυσική σου κατάσταση «θύμα» περικοπών.

           


1. Γράψου σε Γυμναστήριο

 

Οι τιμές στα γυμναστήρια έχουν πέσει πια αρκετά, γεγονός που τα κάνει σίγουρα πιο προσιτά. Αν μάλιστα κάνεις μια πολύμηνη συνδρομή ή εκμεταλλευτείς τα διάφορα πακέτα προσφορών τότε σίγουρα θα βρεις κάποιο που σε συμφέρει.

 

Ξεκίνα λοιπόν όσο είναι καιρός για να φορέσεις το μαγιό σου φέτος το καλοκαίρι γεμάτη αυτοπεποίθηση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις πάρει απόφαση ότι θα παρακολουθείς τα μαθήματα και ότι δεν θα «αλλαξοπιστήσεις» τον πρώτο μήνα.

 

 

2. Home Gym

 

Η  γυμναστική στο σπίτι είναι η ιδανική επιλογή για όσους δεν έχουν χρόνο, χρήματα ή και τα δύο. Δεν χρειάζεται να διαθέτεις ειδικό χώρο ούτε πανάκριβα πολυμηχανήματα.

 

Ένα στρώμα, ένα ζευγάρι βαράκια, μια μεγάλη μπάλα Pilates, λάστιχα, σχοινάκι, ένα step ή ακόμα και τα σκαλιά του σπιτιού σου.

 

Επίσης αν δεν έχεις όργανα γυμναστικής μπορείς να χρησιμοποιήσεις απλά πράγματα που υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Για παράδειγμα αντί για βαράκια πάρε δύο μπουκάλια με νερό.

 

Αυτά αρκούν για ένα πλήρες πρόγραμμα άσκησης που θα σου εξασφαλίσει γυμνασμένο σώμα και γεμάτο πορτοφόλι. Για ακόμα πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα μην ξεχνάς να συμβουλεύεσαι πάντα τα προγράμματα και τις συμβουλές που σου προτείνουν οι personal trainers του Forma.

 

 

3. Κάνε ποδήλατο

 

Βάλε στη ζωή σου το ποδήλατο και επωφελήσου όχι μόνο σωματικά αλλά και οικονομικά. Πήγαινε βόλτα, κάνε τα ψώνια σου ή αντικατάστησε ακόμα και το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο για να πας στη δουλειά σου αν η απόσταση και ο καιρός το επιτρέπει.

 

Μπορεί να μην είναι όλες οι πόλεις φιλόξενες για να κινείσαι με ποδήλατο αλλά αν σκεφτείς ότι δεν επισκέπτεσαι το βενζινάδικο και ότι με μισή ώρα ποδήλατο καις περίπου 350 θερμίδες, μάλλον αξίζει να επενδύσεις στην ορθοπεταλιά!

 

 

4. Ομαδικό Πνεύμα

 

Αναζήτησε ομαδικά μαθήματα γυμναστικής, χορού ή κολύμβησης στον δήμο σου ή σε άλλες τοπικές οργανώσεις στη γειτονιά σου κ.λπ.  που συνήθως το κόστος είναι αρκετά χαμηλότερο.

 

 

5. Γυμνάσου online

 

Βρες τον δικό σου personal trainer στο internet. Μπες στο διαδίκτυο και αναζήτησε διαδραστικά προγράμματα γυμναστικής ανάλογα με το επίπεδό σου. Ξεκίνα με τα fitness videos που σου προτείνουμε στο formamag.gr.  

 

Επίσης αν διαθέτεις smartphone υπάρχουν πολλές εφαρμογές που μπορείς να κατεβάσεις στο κινητό σου και σου παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες fitness και διατροφής δημιουργώντας έτσι το δικό σου εικονικό «γυμναστή».

 

 

6. Αθλητικά, κολάν, μουσική και φύγαμε!

 

Βάλε τα αθλητικά, το κολάν σου και την αγαπημένη σου μουσική στο mp3 και βγες για τρέξιμο ή περπάτημα. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα κάνε ασκήσεις πριν ή και μετά σε κάποιο από τα πολλά πλέον gym parks που υπάρχουν σε πολλά δημοτικά πάρκα.

 

 

+1

 

Όταν ο καιρός είναι κατάλληλος άρπαξε την ευκαιρία να γυμναστείς κοντά στη θάλασσα, μπορείς άνετα να τρέξεις στην άμμο καθώς γυμνάζεσαι καλύτερα. Άσε που η γυμναστική στη φύση θα φτιάξει και τη διάθεσή σου!

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο www.formamag.gr

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne