counter

Δέσποινα Βανδή: Αυτή είναι η δίαιτά της!

Δέσποινα Βανδή: Αυτή είναι η δίαιτά της!

Δέσποινα Βανδή

Η Δέσποινα Βανδή έχει ιδανικές αναλογίες, γυμνασμένους μύες και μια συνολική εικόνα που μανγητίζει. Φυσικά διατηρεί τη γραμμή της κάνοντας συγκεκριμένη προπόνηση αλλά και διατροφή. Ο διαιτολόγος της, Δημήτρης Πέππας, αποκάλυψε στο περιοδικό People όλα τα μυστικά της.

Με το ειδικά διαμορφωμένο προσωπικό πρόγραμμα διατροφής (σε συνδυασμό με εντατική γυμναστική) κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να μειώσει σημαντικά το ποσοστό λίπους της, ενώ παράλληλα αύξησε τη μυϊκή της μάζα. 
Η πειθαρχία της Δέσποινας στο πρόγραμμα διατροφής της και η αγάπη της για την άσκηση τη βοήθησαν να φτάσει στον επιθυμητό στόχο. "Η Δέσποινα προτιμά τροφές που της δίνουν ενέργεια. Τα παντζάρια, το σπανάκι και η ρόκα, τα μεσογειακά super foods δηλαδή, είναι σχεδόν καθημερινά στο διαιτολόγιό της. Βελτιώνοντας το μεταβολισμό της, πέτυχε εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της. Στο πρόγραμμα της Δέσποινας το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας είναι το βραδινό. Στις μέρες που κάνει το free-day της μπορεί να απολαμβάνει τη  σοκολάτα της", λέει ο διαιτολόγος της Δέσποινας Βανδή.

Πρόγραμμα διατροφής

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα

Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι – ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή ψητά λαχανικά (μανιτάρια πλευρότους κ.ά. εποχικά)

Απογευματινό: Φρούτα εποχής, ξηροί καρποί

Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne